sluta upp o kasta pärlor åt svin

om ca en månad är det oden cup, senast var det sjukt kul, jag,madde o lippa flumma som in i den hela kvällen, det slutade med att vi satt på mc donalds o käka glass o skrattade åt allt vi såg. sen gick vi i flera timmar o bara pratade o flummade, haha härligt, precis som det ska vara;) hoppas på att det blir så i år med, fast med erika,ida,sanna,sanna o elli med då;)
var precis borta i hagen o hälsade på tjejerna, som ni märker så har dom inte åkt, utan dom åker nog imorgon elr något:)
men det är väl bra på ett sätt... mera tid att säga hejdå!;)
nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt... är lite smått rastlös sisådär precis innan skolstarten!...;)
men jag kmr nog på något. Ha det bäst<3
lite smått wierd bild, skulle testa ljuset, också blev den som den blev haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0