vindarna är varmare då

sitter med en mage som kurrar aaaningen för högt.. o har precis kört hem både moonis o honey moon hit hem:D
ska bli kul att ha moonis här hemma nu dom sista dagarna jag har henne... o hon får ju sin bästa kompis till sällskap så det blir nog jättebra sista-dar för hennes del hoppas jag!:)
senare tänkte jag gå ut o gå med töserna! vet inte om jag klarar att hålla både dessvärre.. får se lite hur ´jag gör:)
imorgon drar jag,marre,lova o habibi (fabian) till ullared:)
ska inte köpa så mkt... det jag behöver är ju typ en skolväska... o gärna en sån väska som man har mobil o så i.. det behövs kan jag säga :)
nu ska jag se om det finns något o käka.. för jag håller på o svälta ihjäl här... elr ... nästan iaf;)
kram!<3
honey moon under "stora-granen" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0