and here i am... again

nu sitter jag o michelle o gör julkort, pappa är sur över att vi spelar för hög musik, han ska tydligen söva. men det får han va! ;) nä men iaf, vi sitter o gör lite vackra julkort här;) så mysigt så att, juligt o så:)
iaf, som sagt, så var ju jag barnvakt förut. o det slutade med att fabian o lova tröttnade på att baka chokladbollar, så jag fick göra det heeelt ensam (synd om mig... fast nä) o det slutade med att det inte fanns nått pärlsocker... (y) o inte nog med det, lova kom kutande ner från trappan o in på toan så hörde jag bara 'brööööäää' ah, äkta spyljud.. enligt mig :P inte allt för mysigt, i o med att det luktade som sjuttan o jag vågade inte ta i något, för jag var rädd att bli smittad, om det nu var maginfluensa. men tobias kom hem, o jag tog min jacka o mina skor o stack som attans!!
sååå, jag har duschat i supervarmt vatten, för att hoppas på att bacillerna är döda, o tvättat händerna... jag vet inte hur många ggr... så nu hoppas jag på att vara frisk hela lovet! :)
men iaf, tillbaka till julkorten! har ju för sjuttan inte köpt något alls till nån i familjen... känner mig lite hemsk.. hoppas ingen har köpt nått till mig! då får jag fasen dåligt samvete!
jaja, ha det gott! :) kanske tar lite bilder o lägger ut imorgon, då vi ska baka julgodis hela kvällen :))
kram<3
japp jag ä cp, o jag är stålt över't! ;D
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0