and i will always love you

hahah... haha... skrattretande! jag läste inte på förpackningen på toningen, där michelle trodde det stod 'går ur efter 8 tvättar', men det stod 'går ur efter 8 veckor'.... ööömm.... jaha... aja, jag är ju inte missnöjd, så jag klarar mig :))
bra med förändringar o så med. men jag ska INTE tona det brunt igen. jag kmr sakna mitt blonda allt för mkt!
iaf, jag har bara en sak att säga! J****r! haha, men asså shiiiiit! jag hänger värkligen inte med i svängarna! jag menar, jag minns så väl förra nyår, jag satt här uppe vid datorn, timmarna innan klockan skulle slå 12, o jag läste olika bloggar. när klockan väl slog 12 skålade vi våra ciderglas, o stack ut o tog kort på alla fina raketer! o jag minns så väl när marie sa 'vill du ha en häst? gratis' o jag minns så väl när michelle, jag o kim åkte o kollade på en ursöt hund, som idag bor här hemma, hippie syftar jag på :) o så mkt har hänt! o jag minns så mkt! haha, va ska jag säga!? det är julafton 2010 imorgon! jag har gjort en video över hela 2010. men ä lite sur över att jag inte kan uppdatera den här. den blev inte så bra, men den påminner om allt fint som hänt under detta år. o även alla djur vi fått vinka av...
dagen kmr gå ut på att jag ska spela massa fina låtar. städa. tvätta o mera:)
ha det gott sålänge, skriver nog mera senare! kram<3
oliwia på skolavslutningen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0