ändrade planer!

imorgon, är det ju, som jag antar att alla vet, nyår. o jag tänkte bara va hemma. vilket jag är varje nyår. men inte i år! i år sticker jag med michelle o hippie till emma i lerum där typ halva strömma kmr va XD men vi ska bara käka godis o prata o ha trevligt! mkt bättre än att sitta hemma på mitt rum helt ensam o ha tråkigt tycker jag! :) får samtidigt lite skuldkännslor... fabian fyller ju trots allt år imorgon... men jag tror nog han kmr ha fullt upp hela dan, så han märker nog knappt att jag inte ä där ;)
såååå.... nu ska jag alltså börja packa! skriver kanske senare. annars får ni ha det superbra imorgon! kram <33
konstig bild men aja;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0