blablabla `?XD

kom på att jag kanske skulle lägga mig runt 4 inatt, då jag var helt utmattad när michelle brakade in på mitt rum klockan 11, så jag vaknade 2 av emelies gapskratt XD
nu sitter mlie o michelle o kollar på hundar som ser ut som vargar ;P
jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, ;P
snart ska vi käka makaronstuvning o körvsåås, det har länge vart min favorit mat här hemma;) inte i skolan, där är den inte aaalls god;)
aja, sånt äre! ska försöka hitta trailer till nyaste änglagård, vill se lite om vad som händer i den, om den ä värld att gå på bio på :) o sen ska jag oxå kolla när första delen av 4 filmen i twilight går :)
ha det gött! kram kram<3
Zeeero :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0