feber -.-'

visst äre härligt med feber ibland? man bara ligger i sängen, o kollar på en film o äter ostbågar elr nått. asgött! fast idag var det mindre gött... har som sagt feber då, o när jag har feber, inte bara lite, utan mkt, så börjar jag typ göra saker jag själv inte fattar varför jag gör det. haha! jag gick ut förut. för att bara ta luft. så jag satt på gungorna o lyssnade på radion i mobilen. o helt plötsligt slog det mig! jag måste hitta rådjur(?) så jag började vandra där, med mobilen i handen o gick, o gick o gick. i skitdjup snö. o helt plötsligt kommer jag på mig själv med att jag går o pratar. vilket jag värkligen inte visste om att jag gjorde förens jag tänkte till, jag prata om något iform av 'så ja, jag lovar jag ska inte stjuta er, jag ska bara ta kort på er rådjuren!' hahah! asså.... o samtidigt var jag asrädd att det skulle komma nått djur o attakera (?) XD så jag pulsade tillbaka i den djupa snön o gick in, med benen släpande efter mig. o mamma typ bara 'denise... vad håller du på med elr? är du ens vaken?...' haha! så nu måste den där jäkla febern försvinna! vill ju inte ha feber på nyår! :O :P
aja, haha:P nu ska jag ta o sätta mig med en film, o kolla om mamma har börjat laga middag än! sen ska jag sova igen, för jag är helt utmattad!!
ha det gott, o håll er friska nu för sjuttan! kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0