för dig ska jag göra det tusen gånger om

gubben i lådan- daniel adams-ray spelas just nu, gillar den låten starkt! :)
sa jag att gårdagen var chill? okej det var det. men idag asså.... shiiiiiit :O
när vi kom till matten var den inställd, så vi satt uppe i soffan tills elevens val började, där det bara  var jag,madde,lippa o rojin, så vi hade julpyssel o lyssnade på lite jullåtar o massa, så mysigt :)
sen hade jag o lippa hål tills madde slutade, då vi stack till maten, julbord med julmust o allt! ;) sen hade vi hål igen, tills bilden började, där dampa vi lite smått o flumma, ingen direkt lektion, allt var fritt så att ;) sen var det spanska, där vi gjorde memory, så vi typ målade o  skrev till det hela lektionen. sen när vi skulle ha no, så var inte mats där, så det blev inställt. haha fy satan va go dag! :D
nu har jag duschat.... i hela 40 minuter :O lite smått konstigt att varmvattnet inte är slut:P  meeen va gött det var med en varm dusch! :D
nu ska jag ta o se det senaste bonde söker fru avsnittet tänkte jag :)
asså gud föresten! om bara en vecka är det ju fan julafton :O detta året har gått hur snabbt som helst!!! o jag är så tacksam över hela året <3 2010 är helt klart bästa året i mitt liv! :)
ha det gott, kram <3
jag o lova-bus för ett/två år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0