glöggen! ;)

åh va julafton är härligt! :D under dagen har det käkats ett o annat o pratats som bare den! haha stakars cassandra, vi är ju västa cp familjen med våra konstiga minnen o så xD men jag tror hon tyckte det var rätt kul D:
nu ska jag ner igen, för nu dricks det glögg där nere. men först ska jag skriva lite snabbt vad jag fått!
topp 1 är ju LÄTT färgskrivaren jag o michelle fick :D överglad för den!! :D
sen fick jag kläder i fuulla lass, o film o smink o... asså jhag kmr inte ihåg om jag fått nått mer xD jag märker la det ikväll när jag samlat ihop allt :D
nu får ni 2 cp bilder, för julafton ä så grym! ;)
älskar min kära mössa D:
ser typ inget, men det är kläder hur som helst xD
ha det gott kram <33

Kommentarer
Postat av: Cass

Er familj är hur goa som helst. Hade jätte trevligt och jätte mysigt hela kvällen. :) Bäst var när vi satt och pratade namn till den lille, hur skoj som helst :) he he..

Hoppas att det gick bra att få igång skrivaren.

kram

2010-12-24 @ 23:53:50
URL: http://workingpaws.webblogg.se/
Postat av: Casandra

Det blev en del nya namn att tänka på, Minnah står vi fast vid om det blir en flicka. Men pojke har vi inte bestämt oss än för så det var mycket bra med alla namn igår.

Aj då det var lite tråkigt hoppas att ni hittade någon så att ni kunde börja skriva ut.



vad heter det foto program som ni har tagit ner, det verkar kanon bra.

2010-12-25 @ 21:08:24
URL: http://workingpaws.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0