Gott nytt jul

okej jag har suttit lite för mkt vid datan idag, o städat lite för lite. det ända jag gjort i städ-väg elr vad man ska säga, är att byta lakarn. behöver ju tvätta o damsuga med... aja, jag ordnar det senare ikväll elr imorgon bitti elr på lördag :)
just nu ligger fina hippie här o kollar med den där minen 'asså... kommer min mamma snart eller? du är bara såååå tråkig moster!!' haha :P
asså jag fattar värkligen inte, okej, det är julafton, ingen big deal kan endel tycka. men asså nu ska jag ta o berätta om julafton här ute i ingenstanset!
lägger sig rätt sent, kan oftast inte sova. sen vaknar man alltid jättetidigt o det första man gräppar ä stövel liknande saken som det ligger godis i. sen börjar man öppna några av paketen som ligger där med. sen tar man på sig kläder lite snabbt o springer ner, med alla syskon på som en svans efter. o kollar o letar fram julklappar under granen. sen duschar man, o gör iordning sig själv. sen kmr heeela stora familjen. elr a, alla förutom jimmy. då käkas  det. sen sitter man o bara har allmänt trevligt. haha:P kan icke säga vad samtalsämnena brukar vara, olika varje gång;) men intressanta brukar dom va;)
sen lyckas jag alltid sätta mig vid tv:n när 'kan du vissla johanna' kmr. sen kmr mamma med stora påsar med godis :P o sen kmr 'jultomten' då man får ännu mer paket ;) sen sitter man uppe sent på kvällen o kollar på filmer man fått, o massa:)
det är en äkta arvidsson-jul ;) kanske inte låter alls kul, men tro mig, mkt mysigt o kul! årets höjdpunkt med familjen! det är typ enda dagen hela familjen är helt samlade, elr aa nästan alla:P
nu ska jag gå ner o nalla några julgodisar, jonatan o mamma hade redan hunnit baka klart godiset när jag kom ner. så jag hann inte ta några kort. men imorgon så kmr jag ta! det ä jag rätt 100 på :)
ha det redigt gött nu! o imorgon med! Goood jul! :D
bilbo i vinterlandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0