gubben i lådan

japp, en låt som spelas mkt nu ä gubben i lådan- daniel adams-ray. tycker den är så bra, så annorlunda :)
imorse vaknade jag av att jag var så otroligt utvilad. vilket jag inte vart på... jag vet inte hur länge! längre bak än 7:an måste det vart iaf! jag hade den där energin tillbaka igen. den riktiga jag kom! den denise som måset sticka ut o springa för att bli av med energi! så jag bestämde mig för att städa. detta gick dock snabbare än jag tänkt. tänkte göra det hela dan. men icke! jag är i stort sätt klar. fast michelle måste göra rent i SIN kanins bur. vilket jag själv inte tkr är mitt jobb. o sen behöver nog även akvariumet få lite nytt vatten  med. o damsugas behövs:) men allt det går la rätt fort. förutom akvariumet, michelle får göra det med! för jag tror itne jag gör rätt, känns inte som att det blir så rent när jag försöker ändå:P men hon är ute o går nu. så jag måste vänta ett tag till... så medans jag gör detta ska jag ta o tvätta o lite sånt tänkte jag! :) o kanske städa lite i garderoben :P sí sí! imorgon är det ju 4 advent föresten!!! :O asså... vad ska jag säga!? haha, såhär fort har det nog aldrig gått förut :P
o om typ 2 veckor sitter jag här, o då är det 2011:O haha, jag är typ ganska förvånad över allting just nu haha :P
aja, det ä la gött! snart ä tiden i skolan över ;) japp japp! nu ska jag som sagt ordna lite mer här! ha det gott <3
har inga nya bilder. så det får bli en redigt gammal sen 6:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0