have you ever seen the rain

har varit lite seg med bloggandet det senaste! men nu ska jagförsöka uppdatera något mer :))
mamma,pappa,jonte,wille o livv stack precis iväg till kim o casandra, men jag o michelle bestämde att stanna hemma, då det nog är enda dagen på hela lovet man får vara ensam xD
sååå! igårkväll stack jag iväg för att vara barnvakt, haha, vi spelade super mario på wii från 7 till halv 12, så jag var rätt trött i huvet efter det ;) men kunde ändå inte somna förens klockan var halv 4, satt o kollade på en film om Elvis, inte så jättebra om ni frågar mig, men mannen hade humor iaf! ;)
så vaknade jag av att marie stod vid sängen o frågade om jag skulle gå hem, elr stanna. o jag trodde jag drömde haha, så fult :P men jag stack hem, där, i min säng möttes jag av hippie o michelle, som tydligen också skulle sova där, för emelie hade tagit michelles rum, haha. det var lite mobbade konversationer vi hade, men vi skyller på att vi var trötta! ;D
sen halvsov jag till 1... hrmf.. haha, jag vet, sent att vakna vid 1. men det är okej om det ä lov! ;)
jag kollade klart på 'the blind side' väldigt vacker film! :) o jag såg även på 'the uggly trouth' haha, den var asmobbad, helt klart en film alla borde se! :D
sen har jag inte gjort så mkt mera, tog inga bilder på julafton ändå.. för jag trodde pappa skulle ta med sin kamera, så jag kunde ta kort med den. men den låg på firman... men emelie tog nog en o annan cp bild på mig,henne o michelle ;) så jag kanske kan sno någon av henne senare D:
sladden vi testade till skrivaren funkade inte, så pappa ska svänga förbi firman o hämta en annan sladd, så hoppas vi att den funkar!:) annars blir jag fan arg på canon! då får dom skänka oss en sladd, för det står ju faktiskt att det ska vara USB kabel med... men aja:) nog om det!
nu ska jag faktiskt sätta mig med ännu en film, men jag har inte bestämt vilken än... antingen 2012 eller den bästa sommaren, eller remember me. kan ta o säga att alla filmerna jag nämnt i detta inlägg är så otroligt bra! alla borde få se dom! :))
ha det gott! <3
vill även ta o tacka för alla fina paket jag fick av syskonen! jättesnällt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0