i'm on my way back home to you

sitter med en svullen tå o käkar godis. helt okej på en söndag eftermiddag! där nere bakas det pepparkakor, vet inte om jag vågar äta dom sen men aja:P vaknade för typ en halvtimma sen o kunde somnat om, men jag valde att inte göra det!
kan berätta om gårdagen lite kort!
8 hoppa jag upp ur sängen o trodde jag hade försovit mig, som tur va trodde jag fel:)
så jag värmde upp plattången o började platta håret. detta tog en jädra tid. så jag fick kasta i mig frukost o skynda mig till bilen. sen bar det av till madde. där försökte jag desperat sminka mig. det gick la som det gick. men jaja! sen drog vi ner till freja där vi mötte ida o erika. o fick vänta på vår egen klass i typ en timma ;P
sen körde matcherna igång o jag o madde stod med maddes megafon i högsta hugg... elr okej. jag sa inget i den men ändå:P väldigt händelserik för-o eftermiddag om jag får säga det själv:) jag o madde var inte med o spelade. men var ändå utklädda(:
sen vid 5 stack jag o madde hem till henne o åt tacos o glass, satt inte helt fel i magen! :D
sen plattade jag mitt hår än en gång, eftersom att det både regnat o snöat ville det inte hålla sig rakt längre.
sen kom pappa in med kläder till discot. kanske lite mörka o gråa för att vara disco-kläder men aja:)
sen  drog vi vidare till freja igen, där discot var. där satt jag o madde i väntade i en timma, för vi trodde det började 8, men icke, 9 började det! men vi hade kul där  i omklädningsrummet ändå:P satt o spelade in massa cp videosar o skit :P (y)
sen när väl alla kom var jag o madde väldigt trötta. men vi stannade i en o en halv timma ändå! öm.. ah vi blev typ ganska ensama där ett tag. för erika o ida spelade pingis o lippa o malin försvann haha :P
sen när jag kom hem hann jag bara byta om o sen sticka o vara barnvakt. där både fabian o lova var väldigt trötta så vi åt o sen la oss. o jag sov som en stock! märkte inte ens när tobias kom hem, men jag vaknade typ 5 elr nått o gick hem då, o la mig o sov som sagt till 12 :)
nu tjatar pappa på mig att jag ska ta upp kläder, städa o massa. men asså jag ORKAR inte!!! super trött värkligen! aja. brandi carlile kan jag ha på o lossas att jag inte hör honom kanske;)
också ska jag vila min stackars tå hahah :P :)
ja ja, ha det gott <3
hippie ger 'yo i'm the man' minen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0