it's not the end of the world

haha, jag vet faktiskt inte hur mkt sjukt jag skriver var dag, som vi (jag o michelle) sagt under bara en dag. men vi kommer alltid in på cp konstiga saker, o sen blir det så jädra perverst alltihop XD
jaja, så äre;)
är väääldigt trött faktiskt.. men jag bara orkar inte lägga mig, kan låta väldigt orimligt, men så är det! påtal om orimligt, (kom o tänka på att jag brukar höra att mina svar är orimliga i matten ;p) det är ju för tusan snart skola igen! men ärligt talat! jag orkar inte tänka så! jag har gjort det varenda lov, ända sen jag var... 7 tror jag bestämt! så nu ska jag istället tänka 'jag är hemma nu. jag är fri nu. jag kan göra precis vad jag vill nu. för jag har lov nu. jag ska inte desperat räkna ner dagarna detta lovet med!' så är det bara! :)
så nu skaa jag fanken i mig njuuuuuta! o lägga mig klockan 3. eller när fasen jag vill! FÖR DET ÄR LOOOV! :D haha nu kopplar det vetti (y)
såg på farsan förut föresten, haha fan va sjuk film XD
det ända jag är lite sur över är det där med hunden. antingen är hunden jävligt lat, o jädrigt bra på o spela. eller så är den sjuk på riktigt... jag kan säga att jag grät som in i den när han avlivades ... :( tänk! asså tänk! om inte michelle hade tvingat mig att inte lägga mig den kvällen. att istället börja leta efter andra som kunde ta Quila! usch! får så dåligt samvete ibland. över att, om inte hon hade varit där. kanske han inte hade levt idag!!
har ju i många år kollat på filmer på youtube, om hästar som är rädda för saker o ting. o jag har länge sagt 'jag ska ta hem såna hästar. o låta dom inse att de inte är farligt.' men asså jag o marie o michelle pratade idag,  o då sa marie nått väldigt smart. man kan inte göra dom perfekta! men man kan ge det ett försök. men man ska inte bara ha fokus på det dåliga! ingen fokus alls på det dåliga egentligen! man ska inte hålla på o ordna. men jag tycker absolut man ska ge dom en chans! att fråga sig själv 'är jag värkligen rädd för detta?'. men kommer dom fram till att svaret är 'ja, det är jag' då ska man inte tvinga dom till något!  för jag kmr aldrig bli perfekt! mina syskon kommer aldrig bli det, mina vänner kommer aldrig bli det. ingen kan vara perfekt! men man kan alltid ge det en chans! det är min åsikt om det hela iaf. o det gör mig jädrigt sur, för jag har så länge ridit o trott, att det hon sa, som vi red hos, att om hon sa 'galoppera över ängen' o jag var livrädd. så trodde jag det var det ända rätta. jag trodde jag kunde komma över den rädslan. men asså, hon nötade det, gång på gång. så jag kommer aldrig kunna galoppera över en äng, utan att komma ihåg, tanken jag haft i alla år. känslan. att vara livrädd! o ska man nöta på en häst, eller en hund, eller katt. eller va som helst. att något, som den är rädd för, inte är läskigt. kan man ju ta sig i arslet, haha nä men seriöst. jag tror inte någon, innerst inne, kan säga 'jag är inte rädd för något' för det tror jag är skitsnack faktiskt. men nu ska vi icke ha fokus på det dåliga som sagt! :)
sitter o kikar kläder, haha, intressant va? ;) nä men jag vet inte vad jag ä inne i för period. men shopping är min grej känner jag nu. haha!! kanske är som gabbi i desperate housewives. shopping gör en på gott humör XD nä jag venne. det är nog bara någon mellan ting. jag brukar ju egentligen hata att handla kläder o sånt, men inte nu ;P
aja, så äre! nu ska jag kolla vidare, sen lägga mig! ha det gött <3
saknar detta monstret så mkt, en dag ska jag köpa henne! (särkens Stephanie) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0