jag såg mamma kyssa tomten

nu ska ni få en dagens-berättelse här;)
sv-öm... kmr inte ihåg vad vi gjorde... hahahaa! lol :P
eng- såg på oc hela lektionen med cola o kaka :g
no- mats är ju änltigen tillbaka, så det blev icke mkt gjort, men det gör inget! haha, vi ska tydligen ha sexualkunskap i vår. men mats ä ju mats, o han kunde tydligen inte hålla sig från att prata porr o allt, han sa nått om 'porr är ju inte direkt som i verkligheten, hade det vart det, hade jag inte ens hunnit komma till trapppan innan jag sättit på nån' JAPP, he is back! ;)
matte- hade aleXander, o han är lika jobbig som alltid. kanske taskigt att säga så. men jag är så himmla trött på honom, så jag bryr mig fasen inte längre:P
mentorstid- fattar inte vad vi har den där jädra mentorstiden till, seriöst :P vi gör aldrig nått typ ju :S:P
so- genomgång på veckans arbete o sen nutidskryss!
så dagen har varit väldigt soft faktsikt! :)
sen gick jag hem till mormor, men precis när jag kom innanför dörren ringde mamma, så fick jag kila vidare till vindängen. o jag som skulle fått pankakor! :( haha, men jag fick choklad som jag sitter o mumsar på nu iaf:)
o om typ en timma ska jag sticka vidare till marie, för att där vara barnvakt! :)
fullt ös medvetslös lite smått. fast nä :)
men först ska jag kika vampire diaries! ha det en asskön fredagkväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0