jag skulle säga att vi är + - 0

sitter o lyssnar på "säkert-vi kommer att dö samtidigt du o jag" just nu. kom på igår hur grym den låten är ;)
hörde även tove styrke i radion idag. det var ett tag sen må jag säga! men bra är hon :)
idag har det vart skolan. bestämde mig för att skita i att va med på idrotten då min tå fortfarande gör ont. nu är det bättre, men tidigare idag stack det i hela foten efter att vi gått ner till tåget o tba. men det blir nog bra tills imorgon! :)
sen efter skolan stack vi till pa:s för att inköpa lite godis o dricka som ska med till skolan imorgon, då vi ska kolla film o hela schuduluttan:)
fast, jag kom på att jag glömt väskan. så jag får la ta en annan väska eller så får jag ta en kasse elr nått hah :P
har även omprov i engelska imorgon! inte okej att komma på det såhär på kvällskvisten (kan man säga kvällskvist? haha aja:P) men jag kan det mesta så jag är rätt lugn ändå:)
sen har vi även prov i hemkunskap på onsdag. praktiskt prov heter det tydligen. vi ska göra lasagne. det är provet;) så jag hoppas jag har en bra mat-lagnings-dag haha;)
fick även reda på svenska provet idag. fick VG o är otroligt stålt över detta ;) enda ämnet jag får aningen högre i. fick också vet mitt slutbetyg i spanska. svagt G... inte lika kul, men han sa att om jag bättrar mig med pratet o det i vår sätter han högre. så jag får la göra det då :)
nu ska jag kila vidare. orkar inte sitta vid datorn mer. känns som mina ögon håller på o bli fyrkantiga elr nått hahah, ne. men aja :) ha det gott!
försökte fota ur en kalender, gick la sådär haha, men det är en golden hur som helst, som dom flesta kanske ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0