julen är här

just nu, sitter jag nere i tv rumme o väntar på bättre tider... elr nått åt det hållet. Zero ligger inne i köket o sussar o resten av högen är inne i stan o köper grejer till hippie o mojjs. så here i am!
håller på att laddar ett avsnitt av desperate housewifes (nu tror jag att jag stavade rätt) som jag ska kika för att fördröja tiden elr nått:)
när jag vaknade imorse ville min röst ligga kvar i sängen o sova. så jag fick typ hosta fram min röst. hoppas inte detta håller i sig länge! imorgon blir det inget bad för mig på idrotten iaf! skönt på ett sätt, men aa.
haha måste bara säga detta, var ute med zero förut, o han skulle  som vanligt inte koncentrera sig på att kissa, utan att käka snö, så skulle jag säga 'men snälla zero, kissa nu' också blev det aningen fel, så det blev 'men snälla kisso, zera nu!' haha tyckte detta var skitkul, så jag vek mig i skratt hahaha! så rätt bara :D
sì sì. nu ska jag kika desperate housewifes som sagt, så ha en asgo söndag! :) kram<3
Bilbo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0