last christmas

yo yo! Idag äre första dagen på jullovet!! så gött så det finns inte! :D
tänk att man heeela terminen längtat efter att sitta hemma, med datorn i knät o lyssna på julmusik o bara ha det bra! and here i am! ;)
men om 25 minuter sticker jag över till Lova o Fabian för att vaara barnvakt till 22 :)
kanske ska berätta lite om veckan så blir inte inlägget så värst kort:)
idag så ska jag ju som sagt vara barnvakt
imorgon(torsdag): sitta hundvakt med michelle, elr om hon gör det själv. ingen aning:P
fredag: ah det ä ju julafton, så jag antar att ni vet på ett ungefär vad som kmr ske. go mat, massa godis, syskon o hela schotaluttan :)
lördag: barnvakt o lite sånt
söndag: inget planerat faktiskt. får la bli en sån där städdag, som man tror kmr ta heeela dan, men som bara tar typ en timma :)
sen nästa vecka, så tänkte jag faktiskt ta o planera in (om alla andra kan) att sticka in till stan, o ha o.c-maraton med madde, lippa, erika o ida. o om det blir nån mer. så det ska bli lite kul, var ju igår jag såg dom sist, känns som att det var en hel evighet sen!! men men! :)
nu ska jag snart sticka iväg! men ni får ha't asgött! o jag kmr nog blogga imorgon med, men om jag inte gör det. så vill jag bara säga GODJUL! :D
juste, kanske ska nämna att jag tonade luggen igår, inget speciellt så. skulle bara testa :) (bilderna ä snodda från michelles blogg:P) aja, kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0