Love the way you lie

den låten, love the way you lie med rihanna o eminem har vart på min hjärna dagen lång! :)
men iaf!
dagen var ju väldigt kort, skoldagen pratar jag då om. hemkunskap, svenska o sista musik :)
och det har gått fort som attans! sånt som man gillar bäst med skolan! bara det går fort :P
nu spelas solen i ögonen på spotify, måste säga att jag älskar den låten så otroligt mkt!! :D
hörde äver in i värmen i mårse. gillar den starkt med! han är riktigt bra den där lars winnerbäck ;)
jo iaf! nu ska jag komma till sak! jag har så länge gått o grubblat på det där med brunt hår.. aldrig riktigt kunnat bestämma mig. men nu så! brunt blir det! :) i o med att jag inte kan leva utan förändringar, så får det bli så! :)
har sätt ett avsnitt av despirate housewifes, vet fortfarande inte hur det stavas. men det skiter vi i. o suttit o glott på facebook. så nu blir det panikplugga till spanska provet imorgon! inte bra av mig att inte ta tag i det tidigare! men nu så! så jag ska sluta skriva nu!
men först måste jag säga, JAG ÄLSKAR VINTER!!! snö, ljus o mysigt! det ä livet! :D
aja, kram <3
haha intressant bild? men jag hittar inga intressanta, o känner att jag behöver lägga mer tid till plugg än att leta bild:P så chips it is! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0