m

sitter just nu och kikar svenska hollywoodfruar på datorn, haha lena är ju skönast ;)
dagen har vart helt okej!
besvikelse i första ämnet, då det var aleXander som öppnade dörren istället för mats. men resten av lektionerna har vart bra! :)
förutom idrotten. asså jag dööööör! jag måste serriöst ta o lära mig att åka skridskor! fyfan va pinsamt! jag såg nog ut som bambi på hal is, jag skojar inte asså!
haha, hemskt!
iaf, nu sitter jag som sagt o kikar hollywoodfruar, o äter lite pepparkakor, jag menar, det är ju för sjuttan snart jul, så varför inte liksom;)
när hollywoodfruar är slut ska jag åter igen platta håret. har gjort det i 2 veckor nu. trött som fasen på't! men hellre det än att ha elktrist hår hela dan!
tack o hej leverpastej! :)
och jag antar att ni märkt att jag har bytt header med? ganska så tillfällig tror jag, var så trött på den gamla nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0