shadow on the wall

nu sitter jag med hippsi bredvid mig, o bredvid henne lligger kameran. som snart ska ut o upptäcka världen! :)
jag ska ta mkt vackra bilder (försöka iaf) på vinterlandet och hippie o michelle o kanske övriga syskon :D
allt detta roligheter för att sen köpa en enorm ram o ssätta massa kort i på alla djuren o alla syskonen o ge till mamma o pappa i julklapp ;) tror dom blir glada över detta faktiskt! michelle är ett geni på att komma på ideèr tycker jag! :D
förövrigt är har jag åkt på en redig förkyldning så igårkväll o imorse hade jag lite smått svårt för att prata, hes som bara den. men det har gett sig lite som tur ä :D nu är det bara halsen o lite smått feber som stör mig. men det kan jag leva med! det är ju helg trotts allt :D
åh, sitter o kollar ut genom föönstret. fy satan, på ren svenska, vad vackert det är!! nu får michelle skyynda sig att duscha så vi kan komma ut! :D var på promenad med michelle o hippie förut, då michelle släppte räven. shiiiit vad hon tyckte det var kul med snö!! :D riktigt härligt, o nu har man pappa att tack att man får låna hans fina kamera så vi kan få lite action bilder på henne :D
toniiiight, tänkte jag kolla på despirate housewifes. ovanligt? nä. men jag har typ 7 sesonger att ta igen så ah :D
nu är hon färdig! så nu ska vi ut! ha det sköööööönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0