try to touch me so I can puch you off me

sitter o lyssnar på love the way you lie med hippie dödar mina ben med att ligga på dom. elr nä, så tung ä hon inte, men jag börjar få lite kramp XD o michelle sitter o målar. tidigare idag har internet inte funkat, så jag har haft massa tid att göra om bilder. gick lite för snabbt. det nya fotoprogramet är något för enkelt egentligen... får börja jobba med photoshop igen sen! :)
Nemo:)
nu ska jag faktiskt, än en gång, ladda ett avsnitt på desperate housewives. o ska även kolla om det kommit nått nytt avsnitt på vampire diaries :)
watch-series.com hittar ni alla möjliga olika serier, asbra! :) + att man ser några avsnitt före vad som sänds i tv:n, i o med att den sidan är inte svenskt. så när dom avsnitten kommer ut i usa, kmr dom ut på watch-series.com, asbra ;)
ha det gött! <3

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

onsdag eller torsdag går jättebra för mig:D:D

2010-12-28 @ 17:47:33
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0