until my dying day

just nu sitter jag med  hippie bredvid (som förtillfället dödar ett ben. som tur är hundben, haha :P) o med en burk med pepparkakor o laddar ett avsnitt av desperate housewives.. skräll? :)
igår städade jag o fick lite ordning, så idag ska jag bara ligga o slappa! :)
o idag ä det ju också 4:e advent! gryyyymt! :))
imorgon är det vanlig skoldag, men det ä okej, för vi går ju bara till tio över två såatt :)
o på tisdag är det frukost i skolan, gröt tydligen, mysigt så att :) sen är det julavslutning o sen får vi betygen! sen äre LOOV! yaay :D
o jag,madde,ida,lippa o erika tänkte ha oc-mataron på lovet med, lite härligt! :d
jag fick reda på vad jag hade i bild i torsdags med, betyg alltså. o maria bara 'du ska egentligen ha VG men jag tänkte att jag sätter ett G, så höjer vi till VG, eller kanske ännu högre nästa år, om du är lika flitig!' o FATTA vad glad jag blev! haha :D trodde aldrig, o då menar jag värkligen aldrig, att jag skulle få VG, om ens G i bild:O :D
så jag ä superglad över detta!! :D
nu ska jag som sagt se på desperate housewives, så ha det gött! kram<3
haha, var bara tvungen, nu vid jul o allt ;) :P

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

SVAR: jaa, the oc-maraton låter grymt:D

2010-12-21 @ 15:35:14
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0