vinterland

känns ganska illa att jag inte suttit vid datan på 2 dagar.
men jag tänkte berätta från o med onsdag tänkte jag:D
japp, onsdag alltså, dagen började som vanligt, hk där vi bakade LUSSEKATTER haha, o mina fick lite för mkt safran, så dom blev illgula, men asså jag har ALDRIG i hela mitt liv ätit så goda lussekatter!! så jag är nöjd som tusan :D ha bara mkt safran så blir allt perfekt ;)
sen svenska o musik. sen efter skolan stack jag, madde o erika till musikskolan där dom skulle spela lite. satt o väntade på dom i 10 minuter. på den tiden hann jag öva lite på svenska provet :)
sen begav jag o madde oss ner till tåget för att hoppa på det o sticka vidare till STOOOOOOORA skövde. haha, nä det är rätt litet. men är man inte där så ofta så blir det svårt att hitta! men det tar vi sen!:)
där köpte jag ett linne till lussenatta, svart. inget speciellt, men jag var tvungen att ha ett bara. ändast 50 rekstaler, så det var inte hela världen om jag inte använder det allt för ofta. men det är ändå svart, det går ju o använda till det mesta ;) sen köpte jag däremot ett läppstift-rött till michelle, som kostade 105 spänn haha ;)
sen skulle vi sticka vidare till en affär som inte var i närheten av comers, som maddes syrra ville att vi skulle gå till. o vägen dit var en pärs! vi sprang runt som yra hönor, visste inte vart den låg o inte vad den hette. o madde var förbannad på sin syster (som hon pratade med i telefonen) för att hon inte visste vart vi var. hahah jag spelade även in detta, o när jag lyssnade på det i efterhand skrattade jag så jag fick tårar i ögonen :D
hon sa typ saker som "vi pulsar fan i en 5 meters hög snöhög här!!!" sanningen var att vi gick på en stig, och snön bredvid stigen var kanske 10 cm ;)
o typ "jag får la gå till den där jävla parkeringen då!!" o kvällens bästa komentar var när hon skulle säga "då går vi la snätt över gatan då", då hon råkade blanda ihop lite bokstäver och säga "då går vi la svett över gatan då!!" o jag var ubertrött, så jag skratta typ ihjäl mig lite smått XD
ja, o sen fick vi typ kuta för att komma på tåget, o precis när vi kom på hoppa vi av igen, för vi visste inte om det var rätt tåg. så vi hoppa av o på några gånger. men sen dök maddes syrras kille upp där i tåget o öppnade dörren precis innan dom skulle åka. så vi kom med ändå som tur va ;)
haha, nog om onsdagen. sen på torsdagen (igår) började vi skolan klockan 9, fast det var temadag, så vi började i bowling hallen. o det var faktiskt redigt jävla kul rent ut sagt:D jag sög värkligen, men det var typ det roliga, för typ alla sög lite smått så vi typ bara skrattade haha :D
sen knalla vi ner till skolan för att kolla hip hip hora. haha, fan va kul den va måste jag bara säga! :D höjdpunkten är ju "gör som en ketchupflaska!" hahah XD
sen på kvällen plugga jag på svenska provet, o emmi var även här, så det blev lite prat som vanligt :) o vi såg även tre lösa kor på vägen haha. ah.. intressant va? :P
idag var det helt vanlig skoldag. kom även fram att hamster-mats hatar barn haha, elr aa bäbisar rättare sagt :P o ja, inte mkt mer att säga om det faktiskt :P
nu ska jag hänga upp min tvätt och sen kolla 90210 o maaaassa mer:)
ha det gött!
lussenatta imörn föresten! gööött :) madde tar med megafon o allt! asnice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0