pack up

hahahah, jag döööör! igår på engelskan skulle natarsha säga "men ska du säga 'honoms köttbullar' " också blanda hon ihop massa o bara "köttbollar, köttbillar, köttballar" hahah, serriöst, det var typ bara jag som skrattade Xd
men iaf, sen idag vaknade jag typ halv 8, slängde på mig kläder o stack in till mormor för att äta frukost o tillbringa 2 o en halv timma där, för jag hade sovmorgon till 10, gött som attan!;) sen var det svenska, då vi såg på oliver twist. usch vad hemsk den ä! o sen var det mat, o sen var det musik, då vi spelade jullåt :) mkt stämningsfullt... elr aa.. haha :P o sen, tio i 1 slutade vi! så japp, skoldagen var helt klart chill, o kanske inte jättevärt att man åkte in när den bara var så kort. men jag ångrar ändå inte att jag gjorde det;)
sen stack jag till mormor o käkade, o sen kom mamma o vi stack till tandläkaren. så nu har dom pillat i min mun så det räcker för hela året känner jag! :) också ska jag få tandställning med. vilket jag faktiskt vill. för jag orkar inte med mina snea tänder faktiskt. vill inte ha det när jag blir stor.
så nu sitter jag o har precis ätit nudlar, och ska se på desperate housewifes :)
o nu äre bara 3 skoldagar kvar innan lovet + julavslutningsdagen. men den kan man inte direkt räkna med. det är mer bara 'mys-dag' elr nått...  haha :D
nu ska jag kila! ha det gött! kram<3
vill tacka min syster än en gång, för att hon inte gav upp med det här med Tequila. tack syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0