we both cried

sitter o lyssnar på taylor swift-fifteen o love story :)gillar även dom låtarna riktigt starkt! :) den senaste månaden har värkligen vart en musik-månad :) super härligt tyckr jag! :)
dagen har vart  helt okej. före lunch såg vi på film på alla 4 lektionerna :) efter lunch, hade vi matte, då jag gjorde klart provet. o jag blev godkänd, så jag är nöjd!! :) sen var jag mindre glad över att isabelle (musiklärare) inte hade sagt till mig innan att jag hade omprov i musik idag. va skit sur! o ändå tvungen att gör det. surt! sen var det nutidskryss på so:n :) så det var min skoldag! sen stack jag vidare till mormor, där jag möttes av lasse o evy, nån mormor o morfar känner. haha evy! hon är fankenimej mer rasist än mormor XD
sen stack jag hem o här är jag! sitter o fryser inne på mitt rum...
mamma har nog fortfarande inte ens märkt att jag är hemma XD men det kmr la senare 'när kom du hem? o huuur?' det brukar bli så ;):P
jag ska börja ladda ett avsnitt av vampire diaries om det finns nått nytt, o även 90210 o sen desperate housewifes :) ska se maria wern sen ikväll med. men det får bli när michelle kmr hem! nu blir det duschen! ha det gott <3
vet att jag tjatat om hur mkt jag vill rida. men seriöst! jag blir galen! var mer än 8 år sen jag hade ett sånt här långt uppehåll med ridningen!:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0