you can kick me hard when i'm down

det är skrattretande när datan laddar ur när man precis laddat klart ett avsnitt, som tog en timme att ladda! fasen va sur jag blev :P detta var då inatt, så jag satte mig o kikade på the ugly trouth igen:) sen vaknade jag av att michelle kom inkutande på mitt rum o sa 'KLOCKAN ÄR 3!!' haha, skärpning på mig! ;P så ikväll ställer jag klockan på 10, o går o lägger mig 11! ;)
men jag,michelle,lova,marie,hippie o zero stack ut o gick istället för att sitta inne! asså jag har fasen nästan inte vart ute nått på  lovet! så det var skönt att få komma ut lite:)
nu ska jag ta en asvarm dusch, fryser lite smått ;P
sen tänkte jag se farsan, o nån mer film blir det säkert! :)
ha det bäst<3
åter igen väldigt gammal bild:P
tänkte föresten börja använda min lilla kamera igen! den är ju lite lättare att ta med, om man ska till kompisar elr vad som helst! fast systemkamerorna går ju alltid i första hand såklart! men om man ska haa nått mindre ä denna perfekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0