but i'm warning you, we're growing up

hejsan hoppsan lillebror!
på tal om det! idagg skrev vi "brevet till Astrid Lindgren" på svenskan, tyckte det var riktigt kul om jag ska vara ärlig :)
sen efter matten åkte jag hem, mådde inget vidare, hade  ont i huvvet, halsen o frös. sen när jag kom hem la jag mig en stund, sen åt jag lite o gick ut en sväng med hundarna. nu känner jag mig rätt frisk... förutom att jag måste sova! är sjukt trött! men men :)
har fortfarande inte fått nått svar på om Annelie ska flytta hit än... börjar nog luta åt hållet att hon inte ska det. men det gör inget, jag är glad ändå :D
snart ska jag ner o ta mig ett glas obo'y o äta en STOR varm macka :D frästande va, jag vet :D
på lördag tänkte jag faktiskt  ta en riktig städdag! göra rent alla djurens burar, damma, sortera böcker osv, slänga lite onödiga saker m.m. :)
o på fredag blir det barnbacken o öva snowboard igen :D ser jag fram emot, jag var kanske sämst i backen men ändå... NEJ! det var faktiskt en gubbe som åkte sämre än jag! HAH! BLIXTEN ARVIDSSON  här! bäst!!!.... nästan...
men men, "sånt ä livet" :)
nu ska jag som sagt käka liite, kolla lite avsnitt från andra avenyn o ta upp Bilbo lite så han får springa av sig lite, tog inte upp honom igår nämligen.. så han hara nog lite överskottsenegri nu, jappjapp! ha det bra!
puss o kram <3
pappas bild från u.s.a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0