du kan sms:a elr ringa WOOHW messa elr ring... fråga anyting...

hellopp! :D
idag har jag o michelle bakat lite kladdkaka, riktigt lyckad faktiskt om jag får säga det själv:)
sen gjorde vi rent bilbos bur, sen fixade massa med den
sen fixade vi lite inne i happys hundggård, för att göra det varmare för honom :)
o mischa lekte lite med honom på baksida
sen gick vi ut o gick med nicke o prata o massa :)
när vi kom hem blandade jag i vatten i hundarnas mat, för att det skulle bli lättere o tugga, o dom bara hällde i sig maten, så gulligt! (:
imorgon blir det stallet :D
på torsdag äre bestämt att vi tar tåget till götet 11:50, och är där till 5, halv 6 :D
nu ikväll ska jag o mischa se fast&furious :D I LÖÖÖÖV that movie! :D
puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Mikk

Ohh, youre coming to my town ;)

2010-02-14 @ 01:26:04
URL: http://mikkway.blogg.se/
Postat av: svar t mikk:)

yeeey! i'm going to be the KING OF YOUR TOWN!!! a big blondie, thats the life! :D

2010-02-16 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0