shine shine shine!

halloj! :D
funderar på att börja video blogga? kanske ä lite pinsamt iomed att jag typ hatar att prata inför folk... men det går ju lite snabbare att videoblogga ;P men jag får se :)
idag har jag hunnit med en hel del känns det som. vaknade 9, gjorde rent diesel o dollars bur, pattys bur o bilbos bur :) sen damsög jag o fixade massa på mitt rum. duschade mischa hundarna, tog in happy o nicke en stund lite mys :) sen gick vi ut på promenad med lotuz o nicke :)
igår åkte jag snowboard, gick inte alls bra, men det ä bara o kämpa :)
imorgon blir det annelie kl 10, fattar inte om hon ska hämta oss elr om vi ska åka dit men aa, får se lite :P
ikväll blir det 2fast and 2furious med :D se lite på den med millson :)
ha det fint :)
pussokram<3
härlig sommarbild på Wendy o Michelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0