shoreline

hellojsan! :D
idag har det vart en dag man med glädje lägger på hjärtat haha :D jag rent ut sagt LÖÖÖVAR denna dagen :D
det började med en lite segis morgon, vaknade halv 9, väckte mischa, käkade frukost, sen kom annelie, gabbe o therese o hämtade oss :D
eftersom att annelie bor ju i lägenhet nu, så hon hämtar oss på vägen ;)
så tog vi in hästarna, sen hoppade vi upp o red, mischa red honeyB, therese red HoneyM, och jag red Spangles :D
dom var aspigga i början, fast dom lugnade sig efter ett tag :) sen när vi kom hem, galopperade therese på banan lite, o jag tog  massa pics :)
sen vart det in o äta lite, haha, asså torbjörn tycker faktiskt rätt synd om sig själv, det märker man x)
sen fick  vi stjuts hem, o nu sitter jag här o guggar på gårdagens godis :)
så jag har det göttans! :D
nu skaa jag snart ner o duscha lite, sen prata med sis massa om idag haha, mkt att prata om ;)
puss o kram på er! :)
finisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0