tralalalala! :)

har ni märkt att det ibland kommer upp minnesbilder i huvudet, saker som man oftast tycker är ganska kul. det har jag vart med om flera ggr om dan' på sistonde. haha, det roliga är att det nästan alltid är på genomgångar då alla sitter helt knäpptysta, också typ skrattar jag till, o alla typ illglor haha! xD
jag tänkte faktiskt skriva om lite minnen, kommer inte ihåg hur många som helst, men lite från när vi var mindre, o saker som bara var för nått år sen :)
mikaela-haha, säger bara en sak. GÖRDSELSTACK! haha, tror du fattar xD
Michelle-Du vet alla gånger när vi var ute i skogen o red wera o wendy, o vi körde tävling i galopp :D härligt! :D
Emmi-asså jag kommer inte ihåg så många minnen... men det var väl att du ALLTID fick trösta mina kompisar för jag blev alltid osams med dom när dom kom hit xD
Madde- hahah! när du hade filmkväll, också satt du o pratade o ingen hhörde, o sen sa erika exakt samma sak, o alla bara "aa haha" o du bara "det var ju det jag sa! också hörde ingen det heller haha! skrattar fortfarande åt det, du typ stoppade filmen o bara "asså hör ni ens vad jag säger ellr?" o alla bara "va? har du sagt nått?" haha xD
Lippa- haha, ett ord här med LÅNGSTAMT! hahahha! xD
erika- HAHAHA! när vi skulle se New Moon, o vi gick in o satte oss fast vi inte fick, sen när vi kom ut hade dom sättit dit ett stängsel som vi fick krypa under haha xD
asså jag har tusen minnen! men det är så svårt att leta fram alla precis nu... men aa, det var ju lite att läsa om iaf :)
på torsdag, på sportlovet blir det, troligtvis, götet med madde o lippa :D
och på söndag ska nog jag o michelle gå på den nya filmen valentines day, den värkar bra :)
ska även rida på söndag med :D
ha det fint fölks! :D
puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha jag minns att jag fick trösta! Men tröstade jag bara dina kompisar?! Tröstade jag aldrig dig? Fasen vad dåligt av mig isf ;)

2010-02-11 @ 10:01:27
Postat av: svar t em :)

haha, ne men det var alltid jag som gjorde så vi blev osams, så jag gick alltid upp till mitt rum o stängde in mig xD

2010-02-11 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0