13:37, ELIT!

Tjolahopp tjolahej! :D
igår vart jag på filmkväll hos erika me madde o lippa, haha, flumma hela dan', haha särskilt på idrotten xD sen spela vi typ in massa filmer, typ bonde söker fru o nyheterna o massa, hahah asså vi ä lite udda, men roligt värre var det!
när jag vaknade i morse, kännde jag att jag var väääldigt hes (a) så jag får nog vila  rösten lite :) om en timma ungefär kommer annlie o hämtar mig, så jag o rida lite :D får blogga om det sen... funderar på att ta med kameran.. men vet inte... Det ä ju sista gången jag ser bus-tjejen nu (stephie)... fast jag kommer alltid bära med mig dom underbara minnena med busan ;) hur vi har lärt henne allt, från att komma fram o hälsa, till att sätta på grimman, till att värka henne, till att ta spruta, till att ställa ut henne, o till att sälja henne... :) när jag blir stor så ska jag köpa henne, hon ä min bus-tjej! ingen annans! :) har lust attt åka o löshoppa... haha skit samma:P
denna vintern har varit helt underbar, precis som alla vill att det ska vara... men ändå längar jag lite till sommaren... kan inte riktigt sätta fingret på varför men aja :)
om 2 veckor är det lov igen :O :D herregud va fort det går! :D
på onsdag är det vinterdag i skolan, då ska jag,erika,elli o lippa åka med madde till hennes häst o tolka :D:D:D ska bli skit kul! o denna gången kan ju madde få åka efter, elr hon fick ju det förra gången med, men jag var  lite fegis på galoppen då för att det var så kålmörkt, men nu du madde! haha nu ska det gå undan haha :P
Nu ska jag nog sticka o göra mig i ordning lite mera, också ska jag in t stan o köpa tuggummi nu! ni som vill veta, haha jag ä rätt så beroende av det känner jag o.O :P ocks¨längtar jag massor tills andra avenyn avsnittet kommer igen! :D o melrose plase! kram på er! <3
särkens stephanie, på premiering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0