2010 <3

asså ibland så har jag värkligen sjukt dåligt tålamod, som tillexempel med det hära....
i morse vaknade jag av att jag frös, ändå lång jag där med förstora byxor o sockar o en varm tröja... sen kollade jag ut... o då såg jag det vakra snön som fortfarande låg kvar på trädgrenarna.... först blev jag bara arg... för jag vill bara kunna gå ut i bikini o lägga mig på en madrass i den stekhet solen o bli brun, o állt det där! att bara kunna ta på sig skor, ett par shorts (stavning) o ett linne istället för att ta på sig jättevarma kläder för att inte frysa :P asså det brukar ju typ gå skitfort på våren som tur är, snön smällter, löven växer ut, o blir gröna, o allt är så vakert! sen blir det sommar o det regnar lite i mellan åt... sen blir det höst, o det blåser, o löven gulnar o faller av träden, o sen vinter, o snön kommer o går... det som har vart extremt härligt i år är väl att det har varit snö hela tiden! men asså det största problemet är nog antingen mitt tålamod... elr så är det bara det att förändringarna måste ske lite tätare... så man hela tiden blir överaskad :P
aaa... jag vet inte... men jag ska ändå njuta av snön, även om jag ientligen inte vill haha :D
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0