An old man turned ninety-eight, He won the lottery and died the next day, isn't it ironic

Hellooooo! :D
idag är en sån dag när allt går precis som man vill!!!!! :D:D:D
okej, dan' började med att jag varken fick ur michelle elr lotuz ur sängen, haha, vi fick oss allt ett gott skratt. efter en stund gick dom äntligen upp, o jag åt en riktigt smarrig frukost! :D
sen bar det iväg till annelie, o honeyB var som vanligt skitpigg, men hon fick pulsa lite i snön, då lugnade hon sig lite ;)
sen red jag HoneyMoon på banan, UNDERBAR häst, bara man vet "vilka knappar" man ska trycka på :D
så jag var skitglad, sen gick vi in o fikade lite. då sa annlie att hon skulle flytta p.g.a att dom ska skilja sig. så jag o michelle tipsade om conny valins hus, som ligger brevid vårt hus, bara en liten dunge emellan. o jag trodde hon skulle tveka, men typ direkt bara "JASSÅ! det låter ju jättebra!" så hon ska ringa o prata lite med mamma, o sen ska hon ringa conny :D
hoppas på att detta går vägen, det blir ju jättebra, det ä ju bara nåra meter att gå! :D o då kan ju  jag rida varje dag ju :D:D:D
sen sa hon även att rixutställningen ska vara på axevalla i år igen, o det tycker jag  ska bli skitkul :D för vi var ju där för två år sen med Linda:D o i år ska vi som tur ä inte sköta priserna, PHU! :D
nu ska jag sticka o dusch, sen blir det nog ut o gå i skogen lite tror jag :D
puss o kram <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0