beautiful day!

gaaah! vad ont det gör!!
nu tänkte jag berätta om min dag, vilket ni snart får veta varför jag har så ont :P
iaf, bilden vart helt okej, målade klart bildmappen osv. sen vart det massa lektioner, sen idrott, skridskor... ja, det ärr där det onda kommer in, jag började lära mig, kunde nästan tillomed åka lite småsnabbt utan att nån höll i, o  helt plötsligt, när jag åker där o ä jättestolt, så snubblar jag, ä rätt van vid detta lagret, eftersom jag har gjort det flera ggr om dan' hela vintern :P iaf, så snubblade jag o landa på svanskotan o handleden samtidigt, o min handled, som precis börjat bli bra, är sämre igen kan jag ju säga haha, o svanskotan ä inte ens o prata om HAHHA jag kan inte ens böja mig ner xD usch ingen lyckodag idag säger jag bara xD
sen påvägen hem från idrotten pratade jag o madde massa om friluffsdan' vi planerade hela dan' haha :P nått jag värkligen ser fram emot! :D
sen vart det hem t mormor o morfar, haha skitkul var det! för när jag typ frågade nått så typ började morfar o prata o mormor fortsatte meningen, haha skitkul var det!! xD
nu har jag precis vart o duschat, också ligger Bozz här i sängen o illglor på billbus x)
förut såg jag på andra avenyn, skitbra avsnitt!! :D
nu tänkte jag att jag ska kolla lite på "en annan del av köping" tycker det ä ett skithärligt program, siitter o ler hela programena haha :D
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0