Black or White

helloooo! :D
haha, imorse när jag kom ner så sa wille "åhh! du stinkeer parfym!" o mamma bara "vadå stinker, det doftar! det var ju en lite finare parfym" o wille bara "va? finare? man kan väl inte se färgen på den?" hahah så fult var det xD
senare vart det skolan, dan' gick väl både snabbt och långsamt.. sen vart det hem till mormor o sen hem, ska snart kika på melrose plase, faktiskt ganska bra :)
Imorgon blir det lång dag! fast det går nog bra ;D har ju som tur är en håltimma ;D o jag o madde o lippa planerade att vi skulle gå vilse igen.. haha serriöst, att gå vilse i fkp, då lyckas man värkligen med allt, o eftersom att vi gjorde det, så lyckas vi alltså med allt xD
igår var jag ute o red, först red jag honeyB, hon var rätt nervig eftersom att det blåste så, sen red jag Spangi o hon var också lite så, men det gick bra, haha såfort jag släppte på tygeln så fatta hon galopp, så jag fick sitta o hålla in henne, hon typ stakade fram i nån blandning mellan skritt o trav haha :P också fick jag även veta att annelie o torbjörn skulle skilja sig, vilket är....? ja.. asså jag tror nog att det blir bättre så, så får man inte säga kanske haha, men eftersom att dom går varann på närverna ganska ofta är det nog bäst så ;D hon ska ju dessvärre tydligen flytta till stan, vilket jag inte riktigt förstår mig på... men aja...
iaf, på fredag blir det filmkväll med madde, lippa o erika :D får se om det blir nån mer ;)
LÄNGTAR EFTER HELGEN redan.. det har bara gått en dag på denna veckan, o jag är redan helt slut, jag vill bara sova ut!!! :P aja så äre :)
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0