not fun!

kul LIV!
just nu sitter jag bara här på mitt rum o tycker synd om mig själv... pågrund av en jävel till brorsa, som sa saker om mig som inte ä sant osv sitter jag instängd på mitt rum, "nu sitter du på ditt rum, o william sitter på sitt rum, HELA kvällen tills imorgon!". Kul lov??????????? Förlåt.... måste bara få ut min ilska, o jag kan inte med o kasta nått i golvet, även om jag värkligen vill ;P men aa... jag behöver bara vara hemma en vecka till. sen börjar ju skolan o då kommer ju alla o va me kompisar osv ;) just nu har jag bara lust o åka in till stan o ha filmkväll me madde, lippa, erika o alla dom!!
ahh!!! nu tog han ds:et med!! vad ska jag nu göra hela kvällen?! EHH glöm det säger jag bara! jag tänker gå ut i vilket fall! DET Ä ETT FRITT LAND, OCH JAG GÖR VAD JAG VILL!!!!! :D sådeså! SUG PÅ DEN DU, SUCKERRR!! (inte ni, haha, som sagt, jag tar bara ut min ilska.....)
Nu ska jag försöka hitta en film elr nått o se på, så jag kan skriva ett lite roligare inlägg sen haha ;)
kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0