du o jag mot världen!

när ska jag fånga dagen, o gå upp kl 8, o lägga mig 10-11??
asså ända sen föra onsdagen, så har jag sagt, varje dag, har jag sagt lika dant till mig själv "idag går jag o lägger mig kl 10!" ändå blir det inte så, man får överskottsenergi på kvällen, o går o lägger sig klockan 3/4 på morgonen istället, o vaknar 12 o.O
asså jag ska ställa mitt alarm på halv 9, också ska jag tvinga mig själv att gå upp! o sen ska jag ut o jogga, sen ska jag in o duscha, sen läsa min camilla läckberg bok (:D), och sen äta, sen datorn o sen sova... haha, fast jag dröjer ut på det lite. men nu har jag planerat min dag imorgon iaf :D o när jag planerar mina dagar, så ser jag till så att jag gör exakt vad jag har planerat, vet inte varför, men det känns som att jag måste det, så nu ska jag göra så imorgon ;D
också ska jag ta på mig MASSOR med kläder när jag ska ut o jogga!! för idag så var vi i odensbergsbacken, o åkte pulka med syskonen, haha, o då frös jag så mkt att jag mådde illa :S också sen när vi kom hem, var det första mamma sa bah "ÄR DU SJUK?!?!?" så gick jag o kollade mig i spegeln, o då var jag helt kritvit, värkligen helt kritvit i ansiktet, o illröd runt ögonen, jag kunde inte titta på mig själv, det var scary :P xD
är det nån mer än jag som typ har en period där man helatiden klagar på något?? det har jag just nu! men jag antar att det är för att jag är så trött... men det kanske är så för att man måste gå 10 hela veckor i skolan innan nästa lov... fast jag vet inte... det kanske kommer nått sportlov imellan?? det ä det jag gillar med våren, det är alltid massor med lov, o lovdagar, o temadagar osv :D fast precis nu ibörjan är det ju alltid lite segt :P
jag har hur mkt lust att rida som bare den!!! jag längtar skit mkt tills på söndag :P asså jag kunde ju inte rida i söndags eftersom att jag hade så ont i handleden, men den är bättre så jag kan nog rida på söndag tror jag :D saknar hästarna så otroligt mkt!!!
idag har jag även prevat en massa kläder som jag ska ha på utställningar, elr asså när den dan kommer, som jag äntligen ska få ställa ut en häst, då ska jag ha på mig dom kläderna, haha det är inget märkvärdigt, det ä bara jeans, linne o en sån där tröja som jag o madde köpte i ullared, haha diggar den tröjan till max asså :D
hoppas på att kanske ska få hänga med ut i ringen i år iaf?? kanske inte ställa ut, men hänga me :D skulle vara skit kul!! :D hoppas även att vi kan öva massor på det på ridbanan som vi gör ibland :D skitkul!! :D
nu ska jag snart sussa! godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du får gärna gå ut istället för mig! det är inte kul när Annelie blir förbannad om man inte hänger med i rätt takt xD

2010-01-09 @ 01:11:48
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t mischa

hahah!! nja... inte så frestande... man får fjäska lite innan så hon blir på super humör vettu haha :D

2010-01-09 @ 01:24:33
Postat av: svar t mischa

haha, nja inte så frästande när du säger så:P nej men, fjäska riktigt mkt innan så hon är på super humör bara ;)

2010-01-09 @ 01:25:54
Postat av: Michelle

Haha bara man har lydiga hästar så... :D

2010-01-11 @ 11:22:56
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t mischa

fast det är det ju.. elr aa stephie var ju ett undantag på utställningen på kollared :P

2010-01-11 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0