En historisk dag!

vaknade 8 i morse, skulle åka 10, men kunde itne sova, så jag gick ner o käkade fukost o satt vid datorn osv. sen tog vi på oss massor med kläder, o åkte iväg till annelie, där red jag o michelle ut på rosie o honeyB :D sjukt kul!! asså när vi började o rida, så var honeyB jättepigg, också gick michelle ut på ett gärde med typ 50cm snö, o där tänkte honeyB rulla sig, så michelle fick typ kasta sig av haha xD
hela rundan i skogen var otroligt rolig!! lite trav lite här o där, o MKT skratt :D, haha tok hästar! :D
sen tog vi på tog täckena o släppte ut dom i hagen. sen skulle vi ta kort på Stephie, o hon var typ galen, hon typ stegra mopt oss o skit, haha, busan, så vi stod utanför hagen, o precis när vi skulle gå, så stegra hon, så jag fick lite kort på det :D:D:D
sen kom mamma o hämtade oss, o då berättade hon att hon råkade göra så att en gubbe åkte av vägen på vägen dit, också åkte vi dit, o då hade han typ kockar i ett staket, o hon hade inte hjälpt honom HAHAH!!
sen såg vi två rådjur :D en ko o en kalv :D
Nu har jag städat mitt rum, o tagit in Bilbo o tv:n dit, så nu känner jag mig nöjd :D + att jag har städat min garderob, vilket var väldigt välbehövligt!!! :D
just nu sitter jag bara o tänker på, vilken perfekt "sista lovdag" jag har haft:D Super kul!!! :D
nu ska jag kila, jag lägger in bilderna på Stephie på facebook :D
kram <3

 en av dom bilderna från igår på älgarna :)


Kommentarer
Postat av: Bambi

Vilken händelserik dag (:

Fin blogg.

2010-01-10 @ 16:10:26
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: Rebecca Svensson

Cool bild!!

2010-01-10 @ 16:11:24
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha du skrev fel Denise! vi såg ju ÄLGAR, inte rådjur xD Det var en härlig dag igår!:)

2010-01-11 @ 11:12:21
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar

haha oj xD fast vi såg rådjur med :D

Tack tack :)

2010-01-11 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0