glädje, lycka, frihet!

när folk pratar om hästar säger dom;
Blod, Svett och Tårar
... undra varför? är det för att skrämma alla andra som inte rider, eller för att skrämma dom som vill rida, eller bara för att dom vill att det ska vara så?? fattar inte ens vad dom orden betyder! dom är lixom helt ráderade ur mitt huvud! :D o det ä jag stolt över!
när jag tänker på hästar, tänker jag på att galoppera på stora, gröna ängar, springa omkring med hästar på utställningar, o bara gosa med dom ute i hagen! jag tänker på tre ord, tre ord som är det ända som jag har öga för att se hos hästar!
Lycka,
Glädje,
frihet!!
dom finaste kännslorna som finns! för när man sitter där på hästryggen, med vinder i håret, så känner man bara hur alla tankarna försvinner, det finns bara 2 på hela jorden, jag o hästen jag sitter på! som en helt annan värld, där allt är perfekt!! och det är så jag vill leva! det är så jag ska leva!! det är så jag lever!!! <3
så skit i allt negativt, för det finns inget negativt med hästar!!! allting är positivt! och jag hoppas att alla redan vet det, varför alla då säger "hästar=blod,svett o tårar" det vet jag inte... men jag vill inte veta det heller. för det ä inte sannt!
det som är sannt är "lycka, glädje och frihet", det tycker jag iaf :D <3

Honey Moon<3
Wild Rose<3
Lady Laura<3
Honey Bunny<3
Spangles<3
Stephanie<3

SÄRKEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0