higher

är det nån mer än jag som blir så glad av att lyssna på t.ex erik grönwall låtar, som typ "higher" m.m.
Som t.ex. när det är som mörkast... fattar faktiskt inte nånting längre, varför gör hon såhär?? varför säger hon hela tin att det är jag? hur mkt jag än skriver till henne om förlåtelse, för något jag aldrig gjort, ignorerar hon mig bara... är det värkligen en sån vän man vill fortsätta vara med?? hon var som en bästa vän... hon visste hur allt var, vi hade alltid samma problem som vi kunde prata med varann om... men nu är det som att hon har raderat mig från sitt liv, o ser mig som en person som är dum mot alla...
så nu sitter jag o lyssnar på erik grönwall för att känna mig bättre:) o det funkar faktiskt ;D fast när man tänker tillbaka så känner man bara hat... därför ska jag bara tänka framåt! :D så nu ska jag göra detta inlägget lite bättre ;D var bara tvungen att skriva av mig lite..:)
Idag var det skolan, rätt segt, haha roligast på håltimman!! asså ja, madde o lippa var i plantis, också skulle jag gtyp gå ner för ett stup elr nått, o snubbla o gled, haha höll typ på o pissa på mig, kunde inte sluta skratta xD sen så fick typ madde dra upp mig haha, asså jag säger bara en sak! klumpighet o is/snö passar inte ihop haha xD
Sen vart det mormor efter skolan sen hem, mötte kims nya tjej, fattar inte hur fort han får tjejer asså xD
Sen chattade jag med Martin F, o har ska vara med i Talang!!! :D:D:D fatta vad kul elr!! :D
imorgon så blir det lång dag i skolan med  bara en halvtimmes rast, tycker jag är väldigt dåligt planerat men aja :P
känns så otroligt skönt att det är sista terminen i 7:an på nått sätt :D asså det har vart skitkul i 7:an, har fått massa nya kompisar, ombytt miljö o allt, men jag längtar tills gymnasiet!! haha ;D
nu ska jag göra en till film tänkte jag, eftersom att jag äntligen har ett sånt program på datorn :D
kram <33
särkens celine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0