i built my dreams around you

tjolahopp! :D
igår var det temadag, skulle sjunga singstar, måla serier, "så ska det låta" och dansa. allt gick rätt lyckat tycker jag väl, kul med :D sen i slutet av dan' var det innebandy. vilket gick mindre bra, men mitt lag vann alla matcher förutom en, som blev oavgjord, det var bra tycker jag, även om jag inte gjorde ett ända mål x)
idag var det frilufsdag. var i med madde,elli,erika o lippa hos maddes häst ;D
vi rycktade o fixade i en timma typ, sen skulle vi ut o tolka, vilket inet gick så bra, hästen var väldigt pigg o nervös pga "stormen" så vi åkte(boben) ett varv, så jag o erika satt på, jag satt framför o styrde o erika bakom. haha vi satt typ o gapflabba, för vi åkte typ av hela tin haha xD
sen tillbaka i stallet så fodrade vi bara o så. också satt helt ensama i stallet, uppe på höloftet o pratade lite :)
sen fick vi hänga med ut till maddes mammas jobb, där vi fick pizza, var jättehungrig, så jag typ hävde i mig första bbiten, andra biten var svårare att få ner, men deet gick :D sen åkte vi tillbaka o bara typ klappade på abbey o lite sånt :) sen åkte vi hem, o jag duschade typ i en timma haha ne, men länge iaf. o jag har ÄNTLIGEN fått ur min tova! :D:D:D:D:D så jag ä HAPPYYYYY! :D
haha x) sen har jag kikat andra avenyn, o haft ute bilbo. nu ska han få komma in i buren igen o jag ska nog kika tv lite, o läsa på lite prov osv:)
kram <3
BILBUS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0