im flying, my heart is taking over

hello everyhopa, hahah (mats sa så på no-lektionen) xD
idag har jag dessvärre varit hemma, pga att jag har varit så himmla trött hela veckan, o för att jag inte får  på min vänstra skon haha xD
kanske låter jättedumt med att jag inte kan ta på mig skon, men det var för att jag stod framför abbey (maddes häst) också blev hon rädd för nått, o tog ett jätteskutt framåt o landade på min fot, o hon hade broddar o så på sig, så jag var helt ömm, sen sån jag igår att foten var helt uppsvullen o lite blå, o idag har jag frysit om foten hela dan' o den har vart iskall, så jag ska gå ner o fixa ett litet fotbad snart (a)
så jag tänkte hitta fram ett litet bandage elr nått liknande som ett stöd, tror det kanske blir lättare för den att läka då :)
på söndag blir det ridning, med mina vanliga ridskor förhoppningsvis, har ingen lust att ta ett par förstora bara för att foten dampar lite x)
ikväll kommer sis hem, o det blir massa chips o mys vid tv:n :)
jaa.. det var väl allt jag hade att skriva om tror ajg :)
pyss o krom (a) :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0