Långinlägg :D

hallohallo!! :D
Dagen började otroligt bra! jag gick upp halv tio, o jag är jättenöjd över detta :D
Sen vart det på med massor med kläder o ut o ta lite bilder, "morgonpromenad" kallade vi det hah :) vi fick syn på 6 st rådjur långt nere på ett gärde, så vi gick ut på gärdet för att få lite bättre bilder... efter att ha gått en stund blev jag stående blixtstilla o bara "SHIT!!!! ÄLGAR!!!! MÅSTE TA KORT!!" hahah xD så vi tog en massa kort, sen så hade michelle, undertiden som jag tog kort, tänkt ut en plan som vi skulle göra om dom typ attakerade haha xD sen gick vi närmare för att få ännu bättre kort, o då började dom springa in mot skogen, då hörde vi även, bara några 50 meter ifrån oss hur det kom utterligare 2 älgar, då blev jag helt mållös, jag bah "hööö!haa! *peka*" haha usch, om man frågar om jag ä rädd för älgar, är det nästan en kuggfråga, jag är jätterädd för dom haha... men jag ska allt komma över min rädsla :D undertiden så hade vi glömt av rådjuren helt o hållet, men dom syntes inte till sen i vilket fall så ;) sen fick vi bära happy en bit, för han tyckte det var lite för kallt för tassarna :) sen, väl hemma, ställde jag mig i duschen för att bli lite varm, så när ajg hade stått där ett tag, så såg jag att mina ben var illröda... asså dom typ lös, skitkonstigt.. o på dom så var det typ mörkblåa fläckar.... ingen aning om vad det var?? jag typ bara "AAHH! MAMMA! JAG HAR BLIVIT FÄRGBLIND!!" hahah xD o när hon kom in till toan, märkte jag hur mina fötter hade svullnat upp, känndes som att dom skulle spricka, typ hårda fast ändå mjuka.... aja skit samma :P
morgondimma  :)
_________________________________________________
Senare gick jag ut o gick m. Fabbe, Jonte, Mille o Livvy ;) Tog massor med bilder då med, fast jag lägger ut dom på facebook istället tänkte jag ;)
Såg även en massa bilar som typ körde race runt bossgården :S säger bara en sak! idioter! asså det bor ju barn i varenda hus i bossborden! o det finns ju lösa djur o allt som kan springa ut i vägen när dom kör... hur många prosent har dom att stanna nu när det är isigt?? typ.... 20½! ... aja :P inte mitt problem haha nej men asså fattar inte varför dom inte kan hitta ett bra ställe att köra på! :P
aja tog lite bilder då med som jag ska lägga in, en iaf :)
påpromenix nr 2 :)
_________________________________________________________
just nu sitter jag bara här o tänker lite... ska nog upp o läsa lite camilla läckberg sen, helt fast vid den boken! :D sen blir det "lördagsmyyyyys" :D
Imorgon sk jag o rida kl 10 :D längtat faktiskt :D Nu har ju dessvärre Harmony åkt :( synd att jag inte fick säga hejdå till henne.... :(
o Stephanie är tillsalu :O Min pingla!!! hon som jag är helt fäst vid att köpa när jag blir stor!!!!!! är skitsur just nu bara för det... fast det finns ju fler chanser att köpa henne så ;)
På måndag börjar skolan, både bra o dåligt. Har saknat alla vännerna så otroligt mkt! men samtidigt vill jag inte gå på några lektioner haha :P
Men det är ju som tur är jättekort mellan loven, 5 veckor kvar till sportlovet, efter det ä det 6 veckor kvar till påsklovet, efter det ska jag åka till sälen efter 1 vecka, sen veckan efter det så är det nog typ bara 5 veckor kvar till sommarlovet :D:D:D:D:D:D
Nu ska jag sticka o byta om till lite skönare kläder, har typ allt i flis just nu. också ska jag läsa camilla läckberg som sagt :D
kram <3
Livvy på promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0