ny header snart...

halloj! :D
idag har jag vart hemma o tagit massa kort osv. sen hängde jag med mamma in till stan, där vi hämtade emmi, o handlade lite, usch vad pinsamt det var! jag skulle typ ta en påse med hö, också har påsen öppen, så allt åkte ut på golvet, haha.. oskyldiga som få skyndade vi oss att få tillbaka allt i påsen igen xD
sen var det hhem o äta pizza. o nu mår jag inget vidare! tror det var nån matförgiftning ellr nått i kebabkalrikarna, för varken jag elr michelle mår bra... men aja ;P
senare blir det film:)
o imorgon bitti blir det annelie kl 10 :) hoppas på bättre tur denna gången :D
o jag försöker även byta min header... vet kanske inte går så bra. mischa ä duktig åp sånt, men dt funkar inte ändå... :/
nu ska jag dricka massa vatten, så jag mår lite bättre!
ha det bra gott folk! :)
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0