only you

hello!
tänker inte säga vad som hände idag när jag red Honey Moon, HoneyB och Spangels, men jag kan säga att  det var skitkul att rida Rosie iaf :D Min ängel <3
Idag åkte Stephanie... usch, jag var jättetårögd... jag fick till o med klappa henne i ansiktet (a) :D också fick jag till o med pussa på mulen (a) haha, hon var så snäll... det var nästan ännu hemskare att säga hejdå, när hon var så snäll, sen blev jag jättetårögd igen när dom lastade, för hon ville värkligen inte.. hon typ stegrade o så :( också var jag tvungen o hjälpa till, jag ville bara ta henne o springa därifrån! usch, det var as hemskt!!!! :( min lilla bus-flikka <3 kommer sakna henne massor varje dag! <33 men vi kommer nog se henne än hel del på utställnignar o så :D
iaf, eftersom att jag har lovat mig själv att bara äta en geisha, högst, på lördagar så får det bara bli det idag :D o resten av veckan blir det endast frukt :D
idag får ni inte se nåra bilder, för dom ä kvar på kameran :P
jaa... nu ska jag kolla om  det finns lite braiga program på tv4anytim :D
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0