release me

haloppsan! ;D
idag har jag inte gjort så mkt, typ läst, o lekt med Bozzen :) o nu sitter jag här med gizmo i mitt knä, o har ingen aning om vad jag ska göra haha :P
imorgon kommer mormor hem hit, o ska va barnvakt till tvillingarna o lillie ;) så jag tänkte ge mig ut i skogen, med michelle, om hon vill hänga med, o hundarna o ta lite mysiga pics! ;)
på lördag vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma tror jag väl ;)
på söndag kl 10 ska jag o michelle till annlie, o rida lite pollar ;)
haha, jaa... har inte så mkt mera att skriva om tror jag inte :P kommer nog på mera ikväll/imorgon ;)
kram <33

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vi får ta promenaden imorgon bitti ist:)

2010-01-08 @ 19:52:54
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t mischa

det gör vi ;)

2010-01-09 @ 01:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0