Walk the line

hellojj! :D
Rikitgt bra start på 2010 tycker jag allt :D detta kommer bli ett riktigt fint år känne jag :D kommer bli ett "vänskaps,-hästar- och familje" år:D
Eftersom att fölisarna ska stanna, elr aa stephie iaf, så kommer vi att åka på en hel del utställningar :D:D
och jag har ju fått en hel del nya vänner 2009, o nu, 2010, är jag övertygad om att jag kommer träffa ännu fler :))
och familjen har man ju med sig vart man än går, men det känns som att... lite som världen, alla världsdelar åker längre o längre ifrån varann... men nu är dom påväg att åka ihop igen :D
Hoppas ni också har fått en riktigt bra start på 2010 :D haha jag har redan vant mig att skriva det :D det var roligt o skriva, 2010 2010 2010 ne jag skoja :P ne, men som sagt... Detta kommer vara ett år man alltid kommer minnas, som ett bra år :D
När man sitter där, 2070, med sina vänner som man haft hela livet, också säger man "kommer du ihåg 2010, det var ett bra år det!" :D

nu ska jag bara njuta av detta året, skriver igen nästa år! hah nej jag skoja. jag skriver nog lite imorgon tror jag nog :D

 här ser ni då en jättegammal bild på mig sen hösten 2008, i början av 6;an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0