7d domenerar!

imorgon äre skolavslutning! tagga!:D:D:D
idag började vi på dotorp kl halv nio. jag,madde o julia va hejarklack, känner att jag har rätt ont i halsen:P
vi sjöng/skrek ramsor, som; "7d trallalalala" och "7d,7d,7d domenerar" o "vi har seglat över havet för att se det bästa laget, 7d 7d 7d" o "heeja 7d (klapp klapp, klapp klapp)" osv osv:)
och alla sa typ "HÖGRE" även om det hördes ända bort till skövde... nästan iaf... haha:P
sen vidare till mormor o käka, sen till emelie, kika tv;n till 3, gå ut o gå me mischa o hippie, prata massa. sen till mormor igen, där man möttes upp av en överglad wilma, hon ville bli buren av mig heeela tiden, typ hela tin när hon faktiskt kom på att jag var där kröp hon så fort hon kunde till mig, haha;P
sen sitta i bilen o vänta i 15 min på att mamma ska bli klar på jobbet. sen hem, kika tv, duscha osv haha:P mh, det var min dag.
imorgon ska jag upp vid halv 7, orkar inte duscha imorgon... haha, kommer va as trött i vikket fall så skit samma:P men jag ska iaf typ bara göra iordning mig i en o en halv timme. sen ska jag in till skolan. o sitta i aulan i 1 timme, sen prat me mentorerna. sen till wille,jonte o livvys skolavslutnign. sen hem, käka glass o jordgubbar, o godis :g
o sen bara njuta fullt ut av sommarlovet. så jag skriver väl igen 24 augusti då! ha det bäst<3
haha skoja bara, ni får allt hänga med hela sommarlovet med ;)
kram<3
väldigt sommrig bild, elr hur ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0